ET CETERA 지식 IN

Ave Maria - Beyonce 가사번역/해석/아베 마리아/비욘세

Grandpassion 2016. 12. 24. 22:46
반응형


Ave Maria



Beyonce






Ave Maria - Beyonce 


She was lost in so many different ways

Out in the darkness with no guide

I know the cost of a losing hand

Never thought the grace of God go high


그 여자는 길을 잃고 헤메고 있어요

어둠 속에서 인도자도 없이

나는 내가 잃는것만을 생각했고

신의 은총을 중요하게 생각하지 않았어요


I found heaven on earth

You were my last, my first

And then here this voice inside

Ave Maria


나는 지구상의 낙원을 발견했어요

당신은 나의 처음이자, 마지막이죠

그리고 난 내 안에서 흘러나오는 목소리를 들어요

아베 마리아


I've been alone

When I'm surrounded by friends

How could the silence be so loud

But I still go home knowing that I've got you

There's only us when the lights go down


나는 혼자였어요

친구들에게 둘러 쌓여 있을 때

침묵이 이렇게도 시끄러울 수 있을까요?

하지만 난 아직도 당신이 나에게 왔음을 생각하며 집에 가요

빛이 내려올 때 그곳에는 우리 둘 뿐이죠


You are my heaven on earth

You are my hunger, my thirst

I always hear this voice inside

Singing Ave Maria


당신은 내 낙원이에요

당신은 배고픔이고, 갈증이죠

나는 항상 나의 속에서 흘러나오는 이 목소리를 들어요

아베 마리아를 부르는


Sometimes love can come and pass you by

While your busy making plans

Suddenly hit you and then you realize

It's out of your hands, baby you got to understand


어떨 때 사랑이 당신을 지나쳐 갈 수도 있어요

당신이 계획들을 짜느라 바쁠 때

갑자기 지나간 다음에야 당신은 깨닫게 되죠

이제는 당신의 손에서 떠났다는 것을, 당신은 이해해야 해요


You are my heaven on earth

You are my last, my first

And then I hear this voice inside

Ave Maria

Ave Maria

Ave Maria



Beyonce - Ave Maria.txt




Ave Maria - Beyonce