ET CETERA 지식 IN

Now and forever - Richard Marx 리차드막스 가사번역 TEXT

Grandpassion 2017. 10. 7. 07:09
반응형


Now and forever - Richard Marx



Now and forever - Richard Marx


언제나 영원히


Whenever I'm weary from the battles that rage in my head 

내 머리에서 솟구쳐 일어나는 고뇌로 내가 지칠때에도 


You make sense of madness when my sanity hangs by a thread 

당신은 내가 위기에 처했을때의 괴로운 심정을 이해해 주었지 


I lose my way but still you seem to understand 

내가 갈길을 잃어도 당신은 나를 여전히 이해하는 듯 하지요 


Now and forever I will be your man 

난 언제나 영원히 당신의 남자야 


Sometimes I just hold you Too caught up in me to see 

때때로 내게 너무도 흠뻑 빠져 아무것도 보지 못하게 당신을 붙잡아 두기도 하지요. 


I'm holding a fortune that heaven has given to me 

저는 하늘이 나에게 준 복을 안고 있는거지요. 


I'll try to show you each and every way I can 

나는 할 수 있는 각각의 그리고 모든 방법을 보여드릴려고 노력할께요 


Now and forever I will be your man 

지금 그리고 영원히 내가 당신의 남자가 될거야 


Now I can rest my worries and always be sure 

나의 지친 맘을 달래주는 당신 


That I won't be alone anymore 

이제 더 이상 외롭지 않을거라 생각해요 


If I'd only known you were there all the time 

내가 오직 원하는 당신만이 언제나 곁에 있어준다면. 


All this time 

이생 내내 


Until the day the ocean doesn't touch the sand 

바다가 모래를 적시지 않는 날이 올때까지 


Now and forever I will be your man 

난 언제나 영원히 당신의 사람인거야 


Now and forever I will be your man 

난 언제나 영원히 당신의 남자가 될께 



Now and forever - Richard Marx.txt



Now and forever - Richard Marx