ET CETERA 지식 IN

Norah Jones - love me tender 가사 번역

Grandpassion 2016. 12. 18. 19:25
반응형


Norah Jones



love me tender






Norah Jones - love me tender 


Love me tender, love me sweet

Never let me go


부드럽게 사항해주세요 감미롭게 사항해주세요

날 떠나보내지말아요


You have made my life complete

And I love you so


당신은 내 삶을 완전하게했고

나는 당신을 너무 사랑해요


Love me tender, love me true

All my dreams fulfill


부드럽게 사랑해주세요 진실되게 사랑해주세요

나의 모든 꿈을 채워주세요


For, my darling I love you

And I always will.


그대여 당신을 사랑하고

그리고 나는 당신을 영원히 사랑할꺼니까요


Love me tender, 

love me dear

Tell me you are mine


부드럽게 사랑해주세요, 

소중한 님이여 나를 사랑해주세요

당신은 나의 것입니다 라고, 말해주세요


I'll be yours through all the years

'Till the end of time


나는 언제나 당신것 입니다.

모든것이 끝날 때까지..


Love me tender, love me true

All my dreams fulfill


부드럽게 사랑해주세요 진실하게 사랑해주세요

나의 모든 꿈을 채워주세요


For, my darling I love you

And I always will


그대여 당신을 사랑하고

그리고 나는 당신을 영원히 사랑할꺼니까요


Love me tender, love me true

All my dreams fulfill


부드럽게 사랑해주세요 진실하게 사랑해주세요

나의 모든 꿈을 채워주세요


For, my darling I love you

And I always will

Always will


그대여 당신을 사랑하고

그리고 나는 당신을 영원히 사랑할꺼니까요

언제나 영원히....



Norah Jones - love me tender.txt





Norah Jones - love me tender